torsdag 7. oktober 2010

hva med litt mote?

Lenge siden sist blogginnlegg, huff huff... Har siden sist forandrer litt på bloggen min. Heretter vil dette bli både en moteblogg OG politikkblogg. Det første blogginnlegget vil bli om min nye pannelugg:-)


Jeg har aldri hatt pannelugg før, men i midten av august var jeg hos frisøren (Tone, Sørumsand Frisørsenter) og ønsket forandring. Da lurte jeg på om lugg ville være den forandringen som ville passe for meg, og hun syns jeg burde prøve. Jeg angrer ikke på at jeg valgte lugg!! Jeg trives mye bedre når jeg går med hestegale, enn det jeg gjorde tidligere:-) Jeg har fått en del skryt også faktisk!:-) Poenget med dette er at vi burde tørre å gjøre noe nytt med håret innimellom, gamle vaner er ikke alltid best. Do you dear?
Neste gang: statsbudsjettet for 2011:-)

FØR ETTER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar